toplantı...

>> 23 Mayıs 2007 Çarşamba

4 söyleycek sözüm var.:

Adsız Salı, Mayıs 29, 2007  

benim işyerim çok şık göstermişsin.:))

duyuşen... Salı, Mayıs 29, 2007  

güzellik nerden ve nasıl baktığına bağlı galiba:)

fotoGezi.blogspot.com Salı, Temmuz 24, 2007  

kesinlikle katılıyorum...

çok hoş bir bakış açınız var...

hem doğada, hem günlük hayatta, hem de kimsenin dikkat etmeyeceği küçücük alanlardaki dünyaları ve güzellikleri çok iyi yakalamışsınız... tebrikler... :)

fotogezi.blogcu.com

duyuşen... Cuma, Temmuz 27, 2007  

ilginiz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.ben de sizin gezi yazılarınızı ve fotoğraflarınızı çok başarılı buluyorum.gezi planı yapmadan önce incelenmesi gereken bloglardan biri.çalışmalarınızda başarılar.keyifli geziler :))

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP