aşkın rengi...kırmızı.

>> 4 Haziran 2007 Pazartesi

biri bu fotoğrafa güzel bir aşk şiiri yazsa iyi olurdu :))
fatoş ' tan
SENİ SEVİYORUM NERDE NASIL NE ZAMAN OLDUĞUNU BİLMEDEN
SENİ SEVİYORUM GURUR KAPRİS OLMADAN
BİRBİRİMİZE O KADAR YAKINIZ Kİ
GÖĞSÜNDEKİ ELİN BENİM ELİM
BİRBİRİMİZE OKADAR YAKINIZKİ
SEN GÖZLERİNİ KAPATSAN BEN UYURUM...

2 söyleycek sözüm var.:

Adsız Salı, Haziran 12, 2007  

SENİ SEVİYORUM
NERDE NASIL NE ZAMAN OLDUĞUNU BİLMEDEN
SENİ SEVİYORUM GURUR KAPRİS OLMADAN
BİRBİRİMİZE O KADAR YAKINIZ Kİ
GÖĞSÜNDEKİ ELİN BENİM ELİM
BİRBİRİMİZE OKADAR YAKINIZ Kİ
SEN GÖZLERİNİ KAPATSAN BEN UYURUM...

duyuşen... Cuma, Haziran 15, 2007  

gönderdiğin şiir için teşekkürler arkadaşım :)) çok güzel olmuş:)
fotoğrafa da çok yakışmış
saol canım.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP