balkonda hayat var....

>> 10 Eylül 2007 Pazartesi

4 söyleycek sözüm var.:

Adsız Salı, Eylül 11, 2007  

çok güzel fotoğraf.çok beğendim.gidip gelirken dikkatimi çekmemişti.çok hoş görünüyor.anılar bir saksıda toplanmış çok hoş...

Nihat Demirkol Salı, Eylül 11, 2007  

valla harika görünüyorlar. az önce okuduğum ve yorumladığım bir yazıda da benzer bir şey vardı ve onun ardından bu pek bir güzel göründü bana :=))

işte, beğenmediğimi de açıkça dile getirdiğim o yazının linki:

http://www.edasuner.com/deniz-kabuklari-dekorasyonu/

saksıyı neden beğendim; emek var. farklı illerin sahillerinden toplanarak bir araya getirilen deniz malzemeleri. bu gerçekten de bir gönül işi.

görüşürüz.

Nihat Demirkol Salı, Eylül 11, 2007  

silinebilir

Bazı arkadaşlar, bana yazdıkları yorumların neden onaylanmadığı sorusunu soruyorlar, Oysaki onay vermediğim hiçbir yorum olmadı. Galiba blogger’de bir sorun var ki bazı yorumlar gözükmüyor. Bu sorunu kaç arkadaşımın yaşadığını bilmeye ihtiyacım var. Lütfen yazdığınız halde yazımın altında göremediğiniz yorumunuz varsa, sağ kolonumda linkini bulabileceğiniz, ziyaretçi defterime not düşünüz.

Yeldegirmenlerinekarsi

duyuşen... Çarşamba, Eylül 12, 2007  

beğeniniz için teşekkür ederim :)önerdiğiniz bloğu hemen inceledim çok güzel detaylar var.
teşekkürler.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP