buzdolabı süsü....

>> 17 Eylül 2007 Pazartesi


fotoğraflar heryerde görmekten hoşlandığım anılar.en çok ta mutfakta bu yüzden buz dolabımın yan duvarını seçtim ve onlarca fotoğraf koydum ...onları daha sonra göstericem.

Ama buzdolabımın önündede fotoğraflar var hemde deniz kabuklu, mandallı :)

Ahşap boya ile boyanmış tahta mandal ve ataçlı deniz kabuğunun arkasına mucizevi icat silikon ile buzdolabı tamircilerinden ücretsiz edinebileceğiniz ince uzun buzdolabı mıknatıslarını yapıştırın...işte hepsi bukadar.

3 söyleycek sözüm var.:

Adsız Pazartesi, Eylül 17, 2007  

bana yaptığın şu an karşımda duruyor çok şık.içinde bedirin resmi var.
http://maviveportakal.blogcu.com/

Nihat Demirkol Cuma, Eylül 21, 2007  

epey yaratıcısınız :=))

yaratıcılık özelliği ne güzel bir özelliktir insanın hizmetine sunulmuş.

ellerinize sağlık.

Adsız Salı, Ekim 16, 2007  

sevgili mavi-portakaldaki bir yorumunuzdan bloğunuza transfer oldum; bu fikre bayıldım. Kesinlikle çok sade-pratik ama zarif!
Sevgilerimle,
H@nde

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP