tekirdağ da atlı karınca...

>> 2 Ekim 2007 Salı

Cumartesi akşamı arkadaşlarla dışarda iftarımızı açtıktan sonra üstümüze çöken rehaveti atmak için Tekirdağ sahilini şööyle bir turlayalım dedik.Hızımızı alamamışız lunaparka kadar gitmişiz.
İftar henüz geçtiği için sahil ve lunapark hala tenhaydı.Bizde hazır etrafta kimsecikler yokken çarpışan otolara bindik.Makinist amcayı sıkı sıkı tembihledik varsa en hızlı ayarda gidelim diye. 6 koca kazık(ben,fatoş,sabiş,zafer,harun ve aytun)tüm gücümüz ve eski model arabaların izin verdiği ölçüde tüm hızımızla birbirlerimize çarpıp sarsılmanın verdiği dayanılmaz hafiflik ve heyecanla deşarj olduk.Kimimiz kollarımızı kimimiz boynumuzu incitmişde olsak hepimiz bezgin bezgin girdiğimiz lunaparktan gülen,enerji dolu yüzlerle çıktık....

6 söyleycek sözüm var.:

Adsız Salı, Ekim 02, 2007  

Tekirdağ'ının ismini çok duydum ama hiç gidemedim.Anlattığınıza göre güzel bir yere benziyor.Sitenizi (Blog hareket günü) katılım listesinde görüp ziyarete geldim,maalesef çok az Türk blogcu katılmış.Size Bilecik'ten sevgiler gönderiyoruz.

Adsız Çarşamba, Ekim 03, 2007  

evet arkadaşım çok eğlendik ama boynum ağrıdı.ayrıca senin araban canavar gibirdi.ben kandi kendimi kenarlara çarpmaktan başka bişey yapamadım.:)

http://maviveportakal.blogcu.com/

duyuşen... Perşembe, Ekim 04, 2007  

aytuğ bey bileciğe selamlarımı ve sevgilerimi gönderiyorum.bloğumu ziyaretinizz için teşekküreler.

duyuşen... Perşembe, Ekim 04, 2007  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nihat Demirkol Cuma, Ekim 05, 2007  

Ramazan girdi gireli hep evde yiyoruz; acaba sonlanmadan oruçluk bizde mi çıksak bir dışarı?

Evet evet, öyle yapalım :=))

Sonrasında takılacağımız adam akıllı bir mekan yok ama, olsun, güzel değişiklik olur!

zehra Pazartesi, Ekim 08, 2007  

tum islam aleminin kadir gecesini kutluyorum Allah hepimiz için en hayırlısını versin inşallah açılan ellerden bizim içinde dualar cıkar ınsallah kandiliniz mubarek olsun

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP