güzel bir ömürden güzel bir parça bu gün....

>> 24 Kasım 2007 Cumartesi


8 söyleycek sözüm var.:

MAVİ VE PORTAKAL Cumartesi, Kasım 24, 2007  

bende doğum gününü kutluyorum ama bloğumda bir bak...
http://maviveportakal.blogspot.com/2007/11/duyi-doum-gnn-kutlu-olsun.html

duyuşen... Cumartesi, Kasım 24, 2007  

sao fatoşcum çok güzel bir jest yapmışsın.nice tıllara hep beraber inşallah.

Nihat Demirkol Pazar, Kasım 25, 2007  

hımm.. ben de, "kendime çiçek aldım" sözünü en başta görünce "nedir ki kendine yapılan bu ciciliğin sebebi" demiştim ki en sonda öğrendim nedenini?

malum, bizler kendimize özel günler haricinde böylesi cicilikler yapmayız ya da çok az yaparız...

yaş gününüz kutlu olsun!

çiçekler ve deniz kabukları da hiç eksik olmasın hayatınızdan...

zehra Pazartesi, Kasım 26, 2007  

mutlu haftallar
oncel�kle hemen bel�rtel�m cuman�n gelmes�ne
(bu gunude saymazsak) 4 gun kald�
bu gunun en guzel haberi
ayr�ca blogunuzun yen� sablonu super olmus bay�ld�m :)))
alt konununun yorumunuda buraya �l�st�rey�m su cerceveler super f�k�r zaten s�z�n yen� ve hos cozumler�n�ze de ayr�ca bay�l�yorum
s�ze cok bay�ld�m aman nazar degmes�n masallah masallah
ho�cakal�n

Adsız Salı, Kasım 27, 2007  

Sevgi ile yazılmış bir post kokusu da buram buram enerji saçıyor. Canım Zafer'ciğinle huzur sağlık bereket dolu bir ömür dilerim birtanem. Nice nice senelere sevgiler

duyuşen... Çarşamba, Kasım 28, 2007  

dilekleriniz ve beğenileriniz için çok teşekkür ediyorum.
insan önce kendine iyi davranmalı, önce kendini mutlu etmeli.sonra başkaları da sana küçük mutluluklar verirse ne ala...
bana verdiğiniz küçük ama değerli mutluluklar için çooook teşekkürler arkadaşlar.

duyuşen... Çarşamba, Kasım 28, 2007  

fatoşcum zafer benim için seçtiğiniz ineklerle süslü süt takımı için çok teşekkürler.süt içmeyi seven bir aileye çok esprili ve işlevsel bir hediye oldu...

zehra Cuma, Kasım 30, 2007  

dogum gunun kutlu olsun can�m n�ce mutlu y�llara
................
ya�as�nnnnnnn
bu gun cumaaa kocaman mutlu ve kocaman eglenceli
bir hafta sonu diliyorummm sanaaa

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP