tekirdağ da TEKİRA...

>> 2 Aralık 2008 Salı

Tekirdağ dev!!! alışveriş merkezine kavuştu ...''Tekira''...Cevahirden ne farkı var ;) kih kih kih...

Eroğlu yapı tarafından inşa edildi...
Henüz gezme fırsatım olamdı... kriz var diyenlere inat, yeni alışveriş merkezleri inşaatları ve açılışlarında arabalar dolusu alışveriş yapan yurdum insanları var...yoğun ilginin azalmasını bekliycem ;)

5 söyleycek sözüm var.:

Adsız Çarşamba, Aralık 03, 2008  

yaww bu insanlara hayret ediyorum diyemiyorum bazen çelişkiye düşüyorum... yaww nasıl saldırmak o tekiraya nasıl alışveriş carfurdan arabalar dolusu yaww t.dağ savaştan çıktıda bizmi fark etmedik... çelişkiye düşüyorum dedim acaba böyle savruk vurdum duymazmı yaşamak lazım hayatı biz hayatı çokmu ciddiyemi alıyoruz acaba bende tekirdağda yaşıyorum biliyorum ilk 1 hafta uğranmaz tekiraya bekliyorum yerel tv de seyrediyorum şimdilik...

duyuşen... Perşembe, Aralık 04, 2008  

alışverişe aç kalmış demek halkımız ;)
ama kriz mriz yalan sadece lafta ...görülüyo işte...

Adsız Salı, Aralık 09, 2008  

evet tekirayı açıldıktan 4-5 gün sonra ziyaret ettik fakat haala kalabalık, insanlar büyük bir sanat eserini geziyor edasıyla dolaşıyor tekirada, hele carfurda insanlar birbirini eziyor haala, aman tanrım o nasıl alışveriş abartmıyorum ama carfur açılmasaymış tekirdağda açlıktan ölen çok kişi olurmuş herhalde... insanlar alışveriş arabası ile üstünüzden geçiyor, hayatına renk ve hareket getirmek isteyenler carfurdan çıkmasın...

Adsız Salı, Aralık 09, 2008  

tekiradaki afm sinemaları tam tamamlanmamış olsada 4 salonu açılmış, muhteşem bir keyifle arog'u seyrettik salon büyük ve güzel, koltuklar geri süspansiyonlu ve rahat, yaşasın uzun zamandır sinema keyfini unutmuştu yeniden başladı...

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP