Derya koleji, Tekira... Tabi ki Tekirdağ...

>> 6 Nisan 2009 Pazartesi

Tekira '' MEYDAN'' yakınlarda gerçekleştirilen bir arazi arabasının hareketli tanıtımın dan sonra, geçtiğimiz haftasonu Özel Derya Koleji'nin ENSTELASYON-ENSTALASYON sergisine ev sahipliği yaptı.Gençler (ortaokul-lise öğrencileri ) sağlık, çevre, savaş, aile vb konularda vurgulamak istedikleri olayları çeşitli maket tasarımlarla sunmuşlar.Hepsini tebrik ediyorum, Tekira nın da bu sergiye ev sahipliği yapmış olması açısından kutluyorum.


Tekira Meydan ( bunu ben uydurdum daha iyi bir tanımlama bulursanız onuda kullanırım ),büyük şehirlerdeki benzerleri (abileri ve ablaları) gibi , tanıtım ,sergi gibi etkinliklerin yanı sıra yerel müzik gruplarını da bu alanda Tekirdağ lılarla buluşturabilir kanısındayım.Ancak bir konser havasından çok, gün içinde, hatta genelde hafta içi (aşırı ve gereksiz kalabalığı toplamamak için ) akşam üstü , Tekirdağ lı müzisyenlerle, Tekirdağ lılara dinletiler sunabilir.
Ben bi canlı piyano - keman dinlemek isterim doğrusu....
Tabi ki düşünülmüştür bu tip şeyler ama ben bi hatırlatıyım dedim ;)

0 söyleycek sözüm var.:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP