hafta sonu gezisi...yeşilse yeşil,maviyse mavi hepsi burda Dünyamın Merkezi Tekirdağ....

>> 29 Ekim 2007 Pazartesi

Selçuk Köyü Tekirdağ.


Bu güzel ve leziz mantarlardan bu hafta sonu çok gördük ama doğal mantarlar hakkında bilgi sahibi olmadığımız için cesaret edip de toplayamadık.


Tekirdağ merkezden 15-20 dk uzaklıkta ...Şarköye doğru yola çıktığınızda İnecik i geçtikten hemen sonra aştığınız tatlı bir tepenin sonun da, yolun sağında göreceğiniz küçük yeşil otobüs durağından yaklaşık 8 km içerde kalan küçük bir köy.Selçuk köyüne ulaşmadan 3 km önce pat diye bir yol ayrımı çıkar karşınıza yanlışlıkla Otmanlı köyüne girsenizde yolu değiştirmeyin 3-4 dk. içinde köyün içinden çıkıp Selçık köyüne doğru yola devam edebilirsiniz.


Bu küçük köyler klasik Trakya köyleridir.çok büyük arazilerde buğday ve ayçiçeği yetiştirildiği gibi büyük ölçekli et ve süt sığırı ve koyun, keçiyetiştiriciliğine de uygundur.Zaten yol boyunca mutlaka koyunlarını ya da ineklerini otlatan çobanlarla karşılaşacaksınız.


Yaz aylarında oldukça rüzgarlı bir yer olduğunu biliyorum,kışında Tekirdağ merkeze oranla daha sert bir havası varmış.Ama ben şimdilerde gitmenizi tavsiye ederim.Havası tertemiz,renkler harika,sessizlik insanı kendinden geçiriyor.Fatoşla ben ordan ayrılırken arabada uyuyabilirdik nerdeyse.




Köye girmeden önce küçük bir kavaklık var, dere kenarında, piknik yapmak için çok güzel bir yer.Yol kenarlarında çobanlar ve hayvanları için çeşmeler ve yalaklar var onların yakınında da piknik yapmak mümkün.Çeşmelerin suyu oldukça tatlı ve birazda fazla kireçli ama kaynak suyu ve temiz rahatlıkla içebilirsiniz.


Fatoşla böğürtlen bulma hayali ile dolaştık ,neyseki mevsim ve köy çocukları bize bir kaç tane bırakmışlardı.Birde adı şimdi birtürlü aklıma gelmiyor ama kayınvaldem çok güzel marmelatını yapar, kuşburnuna benzerde değildi.... :) işte ondan topladık biraz.Sağolsun Zafercim de bizi gizli gizli çekmiş...

Sonra mı?...Sonra gezmeye doyamadık, dönüşte Yazır Köyüne gölete gidelim dedik ama gölet yolu yağmurlardan mıdır bir boru patlağımıdır bilmem çamur içindeydi riske giremedik.Naip köyünden Kumbağa doğru indik ve sahilde dolaştık.


Daha arabadan inmeden bu balıkçı teyzeyi gördüm ve hemen fotoğrafını çektim.O kadar sakin ve huzurlu görünüyordu ki onun yerinde olmak istedim bir an.Bu fotoğrafı hemen masa üstü olarak ayarladım.

Hepimiz farklı düşüncelere dalıp aynı yöne doğru gitmeye başladık.Denize doğru...

Ceplerimizde bir kaç deniz kabuğu koymadan dönemezdik ya...

İki olta arası Sonbahar Aşıkları...



Burası Kumbağ plajı.Tatilciler gitmiş.Manzaranın keyfini çıkarma sırası balıkcılar,oltaları ve Sonbahar aşıklarının...



not:içinde benim olduğum fotoğrafları zafercim,iki olta arası aşıklarını da aytun çekti.fatoşunda çektiği fotoğraflar var .hepinize teşekkürler canlarııımmmm.

10 söyleycek sözüm var.:

Adsız Salı, Ekim 30, 2007  

Duyuşen merhaba. Bir bloğun olduğunu ve fotoğrafçılığa ilgin olduğunu bilmiyordum. Bir ortak noktada buluşmuş olduk. Fotoğraflarını beğendim. Bir gün geleyim Tekirdağ 'a beraber çıkalım keşfe ne dersin? Sevgiler. Çalışmalarını beğendim.

MAVİ VE PORTAKAL Salı, Ekim 30, 2007  

fotoğraflar çok güzel çıkmış eline sağlık.canlı canlı gören biri olarak gittiğimiz yerleri bir daha gezdim.lost lu akşamlarda görüşmek üzere..

zehra Salı, Ekim 30, 2007  

fotoglarlar nef�s buras� ne guzel b�r yer boyle �nsan 2-3 gun kafa d�nlemeye kacmak �ster k� �st�yorum bennn
cok �ht�yac�m var kafam� d�nlend�rmeye

Adsız Salı, Ekim 30, 2007  

YILLAR SONRA AYŞEGÜL' DEN GELEN TELEFON İLE HEMEN İNTERNETİN BAŞINA GEÇTİM. İNSANIN GEÇMİŞİNDEN BİR İZE ULAŞMASI VE ONUN AĞZINDAN YAZILANLARI OKUMASI BAMBAŞKA BİR TAD. SAYENDE HEM TEKİRDAĞI HEMDE DUYUŞEN'İ YENİDEN YAŞADIM. ÖZLEMİŞİM. HASRET KOKAN KOCAMAN ÖPÜCÜKLER GÖNDERİYORUM..
ASLI...

duyuşen... Salı, Ekim 30, 2007  

canım arkadaşım aslı ve ayşegül
sizleri yeniden bulmak benim için gerçektende büyük bir heycan ve mutluluk.ikinizide yeniden görmeyi çok isterim.benim dünyamın merkezi burası sizin merkezini tanımak isterim.yolunuz düşerse mutlaka ama mutlaka tekirdağ a beklerim hatta en kısa zamanda gelin:)
bu yazıyı yazarken bile gözümün önünde düzce ve beraber olduğumuz anlar uçuşuyor.ağlıycam galiba....öpüyorum ...

duyuşen... Salı, Ekim 30, 2007  

zehra dinlenmek için gerçekten güzel bir yer.insanın ruhu temizleniyor sanki....

Adsız Çarşamba, Ekim 31, 2007  

OLMUŞ ÇOK GÜZEL RESİMLER BEYA.İSTERİM HEP BÜLE RESİMLER ÇEKESİN. DİKKAT EDİN BUU RESİMLERDE VARIM BENDE. HOŞÇAKALIN BEYA KIZANLAR

duyuşen... Çarşamba, Ekim 31, 2007  

teşekkür ederim aytun.
en kötü günümüz bu fotoğraflardaki gibi olsun...

Adsız Çarşamba, Kasım 07, 2007  

Canım sanırım ayşegül'de mail adresin varmış müsaaden olursaki yazdığın mesajdan olduğunu anlıyorum. mail adresini ve tel numaranı almak isterim. yeniden görüşüp geçmişi ve geleceği önümüze kattığımız bir sohbeti çok isterim. Duyuşen'in içindeki cevherleri yeniden bu sayfalarda görmek çok güzel bundan dolayı sana teşekkür ederim. hayat dolusun ve insana enerji veriyorsun. yazılarını ve hobilerini okuyan her insanında böyle düşündüğüne eminim. sevgilerimle. aslı

duyuşen... Perşembe, Kasım 08, 2007  

aslıcım tabiki mailadresimi de telefonumu da alabilirsin ayşegülden.bloğuma da ziyaretlerini beklerim.siz beni burdan takip edersinizde, bende sizleri merak ediyorum...yıllar nasıl geçti....

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP