yeni mutfak takımım...

>> 31 Ekim 2007 Çarşamba

Mutfakta kırmızı rengi ve deniz -denizci mavilerini çok severim.
Kırmızı rengin iştah açtığını ve benim gibi yemek yapmaktan pekde hoşlanmayanlar için teşvik edici olduğunu duymuştum.Mavi renk ise sinekleri uzak tutarmış ve daha dingin ve taze bir atmosfer sağlarmış.


Bu mutfak önlügü muhtemelen bir dekor olmaktan öteye pek geçemiycek ama oldukça sevimli görünüyor.

Buda sandalyelerim için mider.Kenarlarındaki fisto pamuklu dantellerden.Kırmızısını bulamamıştım bende beyaz alıp kumaş boyası ile boyadıktan sonra diktim.

Ahşap boyama kursuna gittiğim yıllarda yaptığım,kapıcı kutusundan ekmeklik de yeni değişime ayak uydurdu .Onu da takıma dahil ettim kumaşla kapladım.Her zamanki gibi biraz sıcak silikon biraz da sabırla oluverdi.


10 söyleycek sözüm var.:

MAVİ VE PORTAKAL Çarşamba, Ekim 31, 2007  

çok güzel olmuşlar eline sağlık güle güle kullan ama bende yeni bir önlük istiyorum haberin olsun.bi tanede ayşe çeyizine istiyor.:))

Tijen Çarşamba, Ekim 31, 2007  

Pek güzel, rengarenk. Cıvıl cıvıl olmuştur mutfağın Duyuşen!

Adsız Perşembe, Kasım 01, 2007  

Duyuşen tam denizci tazrı çok şeker canım güle güle kullan leziz ğişsin mamaların ama gülen yüzünü de isteriz

zehra Cuma, Kasım 02, 2007  

mutlu hafta sonları :)

zeynep Cuma, Kasım 02, 2007  

�y� ve guzel b�r hafta sonu d�ler�m

zeynep Cuma, Kasım 02, 2007  

�y� ve guzel b�r hafta sonu d�ler�m

zehra Salı, Kasım 06, 2007  

gelelim bu g�n�n mesaj�na
herkeze mutlu sagl�kl� ve huzurlu bir hafta diliyorum
vee en super haberi en sona saklad�m....
s�k� durun geliyorrr
cumaninnnn gelmesine sadece 4 g�nnn kald�����ya�as�nnnnn

Nihat Demirkol Salı, Kasım 06, 2007  

sarı renk (başta olmak üzere ) ve kırmızı renk iştah açıcı bir etkiye sahiptir...bu yüzden mutfaklarda genellikle sarı ve kırmızı renkler kullanılır...

önlüğünüzde bu açıdan avantajlı gözüküyor :=)) ve de çok hoş!

afiyetle!

duyuşen... Çarşamba, Kasım 07, 2007  

sarı renk iştah açıcıdır doğru.ancak özellikle yaz aylarında (kapı-pencere açıkken)sinek ve benzeri böcekleri çektiği için mutfakta kullanmaktan kaçınılması gerekir.ancak sofralarda renk herzaman iyidir.sarı dolmalık biber ve safranlı haşlanmış taze patateslerle çok şık ve itah açıcı sofralar kurulabilir...
iyi haftalar...

zehra Cuma, Kasım 09, 2007  

mutlu hafta sonları dilerim size
bu hafta sonu bizim için çok özel olsun hatta bir çok şey için yeni bir başlangıç olsun inşallah

sevgilerimle

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP