tekirdağ dan çıkarken

>> 10 Ekim 2007 Çarşamba

Fatoş larla (fatoş ve eşi aytun) İstanbul a doğru yola çıktığımızda, güneş denizin üstünde ışılışıldı.Daha net bir fotoğraf olsun isterdim ama hızla akan trafikte ve arabadan ancak bukadar oldu.Sabah erken saatlerde deniz,güneş ve Tekirdağ daha bir güzel oluyo.
Şairin de dediği gibi....günün en güzel saatleri bunlar...lavinya yanımda kal......

7 söyleycek sözüm var.:

PERİLİ KÖŞK Çarşamba, Ekim 10, 2007  

merhaba ,ben deniz görünce şöyle bir oh çekiyorum,huzur doluyorum,fotğraflar da güzel olunca ,hımmm değme keyfime....
sevgiler....

zehra Perşembe, Ekim 11, 2007  

bu ne guzel bır resım boyle
ınsanın ruhunu beslıyor

zehra Perşembe, Ekim 11, 2007  

bu ne guzel bır resım boyle
ınsanın ruhunu beslıyor

zehra Perşembe, Ekim 11, 2007  

bu ne guzel bır resım boyle
ınsanın ruhunu beslıyor

MAVİ VE PORTAKAL Perşembe, Ekim 11, 2007  

arkadaşım resim o hıza rağmen iyi çıkmış.
çok huzurlu görünüyor.

Nihat Demirkol Perşembe, Ekim 11, 2007  

gerçekten de hoş bir zaman parçası resimde yer alan...

iyi bayramlar diliyorum!

zehra Cumartesi, Ekim 13, 2007  

bayraminizi kutlar sevdiklerinizle saglıklı huzurlu ve mutlu nıce bayramlar gecırmenızı dılerım:)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP