bloglar arası yeni yıl hediye çekilişi....hediyem geldiii:)

>> 29 Aralık 2007 Cumartesi

Çekilişte bana atasofrası yazarı sevgili Naşide çıkmıştı.Ne alsam diye düşünürken ya benim dünyamın merkezi Tekirdağ değilmi tabi ki Tekirdağ lı bişey olmalı dedim ve Peynir Helvası gönderdim.Sonradan Tekirdağlı olmama rağmen Peynir helvasını çok severim, peyniri ve peynirle yapılan künefe yi de sevmemden kaynaklanıyor sanırım.Tekirdağ a gelirseniz Şar Pastanesinde mutlaka peynir helvası yemelisiniz.

Bu çekilişte ben de kalbe giden en kestirme yolu bilen arkadaşım sevgli Gözde den hediyeler aldım.Gözdecim kedileri çok sevdiğimi farkedince bu tatlı mutfak kedişlerini almış,yanında da iki tane çok faydalı kitap göndermiş.Bu kitapları sık sık elime alacağımdan eminim.
Naşide ve Gözdeye ve çekilişi düzenleyen sevgili Burçak arkadaşımıza teşekkür ediyor ve nice nice sağlıklı huzurlu ve başarılı yıllar diliyorum.


9 söyleycek sözüm var.:

Adsız Cumartesi, Aralık 29, 2007  

Kedicikler ne kadar da şirin öyle..
Hediye almak hoş bir duygu, insanı mutlu ediyor..))
Güle güle kullanın....

Adsız Cumartesi, Aralık 29, 2007  

canıım hediyeni beğenmene gerçekden çok sevindim :)))
bu güzel yazın için ayrıca teşekkür ederim..çok güzel bi blogun var,,resimlerine bayıldım artık herzaman takipcinim :) galiba şanslıyımda senin gibi şeker bir insana hediye gönderdim... güle güle kullan mutfak kedişlerini :))) öpüyorum canım

sevgiler
gözde

duyuşen... Pazar, Aralık 30, 2007  

gözdecim bende senin takipcin oldum.sevgiyle kal..

Adsız Pazar, Aralık 30, 2007  

hihihih yaşasın hediyeler çıkıyor meydana :))

Nefis kediler, pek sevdim. güle güle kullanın hediyenizi..

sıcacık sevgiler
mutlu yıllar

www.misssgibi.com

zehra Pazartesi, Aralık 31, 2007  

2008 �imdiye dek ge�irdi�imiz en g�zel y�l olmas� dile�i ile
herkese kocaman �p�c�kler
MUTLU YILLAR:))

Adsız Pazartesi, Aralık 31, 2007  

Yeni yılınız kutlu olsun...
sevdiklerinizle,ailenizle sağlıklı başarılı, mutlu bir sene geçirmenizi dilerim...

Adsız Pazartesi, Aralık 31, 2007  

İyi seneler dilerim....
2008 de her şey gönlünüzce olsun...

Adsız Çarşamba, Ocak 02, 2008  

Bayram ve yeni yıl birleştirdik yoktuk malum yeni geldik geçmiş bayramın ve yeni yılın kutlu olsun sevgiler

zehra Cuma, Ocak 04, 2008  

mutlu hafta sonlar� :)))

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP