yılbaşı akşamı toplancası için hazırlıklar....

>> 30 Aralık 2007 Pazar

Arkadaş çevremizden neredeyse hiç kimse * tabi bizde* yeni yılı kutlama yaparak geçirmekten hoşlanmıyor.Bu sebepten, dışarda yapılan müzikli, içkili ,gürültülü partiler ve televizyondaki saçma (victoria secret ve ntv klasik müzik konseri hariç :) yılbaşı programlarını izlemek yerine bizde toplanalım( epeydir hepimiz biraraya gelememiştik) bişeyler yer ev oyunları oynarız diye düşündük.Ama içinde yeni yılı hatırlatacak bişeyler olmasına da engel olamadık..
Bazen şaşırıyorum,bizim kültürümüzle hiçbir alakası olmayan bir kutlama nasıl oluyorda biz uzak durmaya çalışsak da, durdurulamaz bişekilde hayatımıza ufak ufak burnunu sokuyor?

Herneyse hediyeleşmek muhabbeti artırır dedik, ilk ve ortaokulda sınıf arkadaşlarımız arasında yaptığımız türden bir hediye çekilişini de toplantıya hareket katan unsurlardan olacağını düşünerek toplancamıza ekledik.10 ytl fiyat sınırlaması getirerek...İşin en eğlenceli kısmı daha çekilişleri yaparken oldu bana göre... şartlarımızdan biri tabiki eşler birbirine çıkmıycaktı, diğeri de kimse, kime hediye alacağını söylemiyecekti.Ama bu okadar kolay olmuyor herkez birbirinin ağzından laf almaya çalışıyor,şimdiden komikgerginlikler yaşanıyor...bakalım hediye açılışında neler yaşanacak...

Görülüyor ki yeni yıl kutlamaları ilkokulda öğretiliyor bize :)

Sevgili yemek blogcularının pratik tarifleri arasından seçilmiş bir menü ile açık büfe tarzında bir self servis masa hazırlamayı düşündük.Kiminle düşündüm tabiki Fatoş la ...

Bu arada yemek yapmaktan hoşlanmayan ben nasıl 12 kişiyi ağırlayacak menü hazırladım tahmin edin.Tabi ki *DOSTLAR SAĞOLSUN* sistemiyle...

Bu sistem çok güzel işliyor...ama çok önemli bir ayrıntısı var sizi seven bir arkadaş gurubunuz olması şart..

Dediğim gibi sağolsunlar, Allah Razı olsun çok severler beni (hep hissettiriler çünkü ordan biliyorum abartmıyorum yani :)Menü yü adil bişekilde, çoğunu ben yapmak koşulu ile arkadaşlara dağttım.

Hem davetiye hemde teşekkür mahiyetinde kızlara ufak birer hediye yapmayı unutmadım.Evde yazdan kalan pembe çiçekli bir kumaş ve kurdaleden kitap ayıraçları yaptım,simli kontür boya ile biraz süsledim...umarım beğenirler..


Açık büfe masamızı telaştan iyi görüntüleyemedik ama aşşağı yukarı böyleydi... :)


2007 nin son gecesini bizimle geçiren,ve hem menümüze hemde eğlencemize katkıda bulunan ...
Başta bana hazırlık aşamasında yardımcı olan Fatoş'a ve eşi Aytun'a,sonra Harun ve Sabişe, Esat ve Nagişe,Fatih ve Nihale, Erkan ve Fulya ya ve tabi sevgili Zaferciiime çok teşekkür ediyorum.
Hep birlikte nice sağlıklı yıllara çoğalarak inşallah :) diyoruuum....

0 söyleycek sözüm var.:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP