iyi dilekler....her yeni günde ve 2008 de....

>> 30 Aralık 2007 Pazar

Sadece yeni bir yılın başlangıcında umutlanmak ve iyi dileklerde bulunmak,ya da bu yıl farklı olacak-olmalı-olsun gibi düşüncelere kapılmak bir alışkanlık haline gelmiş olsa da,başlayan her yeni günü bi öncekinden daha umutla ve heyecanla karşılamak taraftarıyım.


Her gece umut dolu yeni duygularla uyumak, sabah da o umudu sırtlayıp güzel şeylerle dolu bir koca gün geçirmeyi dilemeliyiz ...


5 sene, 6 aydır evliyim,her dakikası için şükrediyorum,mutlu,mutsuz, umutlu,umutsuz,sağlıklı ,sağlıksız geçen her dakikasın da yanımda olduğu için önce Allah'a sonra da Zafer ciime teşekkür ediyorum.Dua ediyorum ki yarın da sonraki günde 2008 de ve daha sonraki yıllarda da uzuuuunca bir süre yanımda olsun.


Bu duama yanımızda olan - olmayan tüm aile bireylerimizi ve tabi ailelerimizden daha sık gördüğümüz arkadaşlarımızı da ekliyorum...hepiniz * İYİ Kİ VARSINIZ*....


Bu şahsi dileğimi neden yazıyorum?Çünkü aynısını sizin içinde diliyorum...Hep yanınızda olmasını istediğiniz kişiyle-kişilerle uzun sağlıklı ve huzurlu yıllar diliyorum...

1 söyleycek sözüm var.:

Cocukla Cocuk Cumartesi, Ocak 05, 2008  

Dileklerin hep kabul olsun :)) sevgiler bizden

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP