tekirdağ dan blues geçti...

>> 12 Aralık 2007 Çarşamba



Dün akşam Efes in düzenlediği blues konserindeydik.4 bayan arkadaş beraber gittik konsere ve kendi adıma çok beğendiğimi ve önümüzdeki seneyi iple çektiğimi söylemeliyim.Beklediğim kadar kalabalık değildi.Gençlerden çok orta yaş ve üstü bir çoğunluk vardı.E tabi Efes düzenlediği için bira su gibiydi.Organizasyonu beğendik. Ancak mekan büyük ve dinleyici sayısıda çok fazla olmadığı için konserin oturma düzeniyle yapılmamış olması kötüydü sadece.Çünkü blues ,taşkınlık yapılıp hoplanıp zıplanacak tarz da bir müzik değil.Tek üzüntüm konserin sonuna kadar kalamamış olmak...
Tekirdağ da tanıdık tüm yüzler ordaydı,fotoğrafcılar,(Fotokritikten Ahmet Kıvan bey,Nejat veadını hatrılayamadığım bikaç fotoğrafcı daha)Gamlı Baykuşun sahibi Barış,Yaşam Hastanesi doktorları ve çalışanları,Trakya üniversitesi öğretim görevlileri.....vs. vs.

Güzel bir ortamda keyifli bir müzik dinleme fırsatı sağladığı için Erguvan Restaurant ve Efes e teşekkürler.
Tabi Adolphus Bell,Jhon Primer&The Real, ve Deal blues Band e de o muhteşem sesleri ve performansları için teşekkür ediyoruz...Yine gelin....


5 söyleycek sözüm var.:

zehra Çarşamba, Aralık 12, 2007  

WOWWWW KISKANDIM SIZI SEVERIM MUZIKLERINI :))

MAVİ VE PORTAKAL Çarşamba, Aralık 12, 2007  

eğlenmenize sevindim.neden sonuna kadar kalmadınız ki oraya kadar gitmişken.neyse seneye artık....

Nihat Demirkol Çarşamba, Aralık 12, 2007  

blues hakkında bildiğim tek şey hüzünlü bir müzik olduğu idi...

bu yazının ardından dev ansiklopedi wikipedia'ya baktım ve çok ayrıntılı bilgilere ulaştım.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Blues

ben bunu, kendi pc'mdeki kütüphaneme koyayım ve verdiğiniz şu blues müziği icra edenlerin müziklerine ulaşmaya çalışayım internetten.

teşekkürler, görüşürüz'

duyuşen... Perşembe, Aralık 13, 2007  

teşekkür ediyorum nihat bey,blues un kökeni ile ilgili gönderdiğiniz kaynağı yazıya (blues)ekledim.ben düşünememiştim, çok iyi oldu.gönderdiğiniz kaynakta okuyunca hatrıladım,solistlerden sanırım Adolphus Bell, şarkıların girişinde missisipi de yazıldığını anlatmıştı,hatta şarkılardan biri bir hapisanede işkence yapılan yada zorlanan insanları anlatıyordu....tekrar teşekkürler.

Adsız Salı, Aralık 18, 2007  

Blues dan hoşlananlara tavsiyem bu adamı dinlemeleri

http://5posta.com/2007/12/17/turkiyeye-rock-muzigi-getirmis-vay-babam-vay/

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP