yoğun bir hafta sonu bitti...

>> 10 Aralık 2007 Pazartesi

Doğum günleri,kız istemeler nişanlar la dolu bir haftasonu geçti.Bu gün haftanın ilk günü işyerinde sakin başladı. Şimdi hafta sonu çektiğim fotoğrafları sahipleriyle buluşturmak üzere dışarı çıkıyorum.


Sibel ve Suat Odacılar ın bebişleri Alparslan Kutayın 2. yaş günü vardı.Nice uzuuuun sağlıklı sevgi dolu yıllar diliyorum küçük yakışıklıya.
Bu arada Sevgili Serdar Odacılar (eşimden dolayı kuzenim :) vatani görevini yerine getirmek üzere askere gidiyor. Gaziantep Kısa dönem.. hayırlısıyla gelir inşallah.Onun nezlinde tüm askerlerimize hayırlı teskereler diliyorum.Allah yardımcınız olsun....
Nişanlanan arkadaşım Ayşe ve Murat a sevgilerimi iletiyorum.En kısa zamanda düğünlerini de görürüz inşallah. Mutluluklar....



2 söyleycek sözüm var.:

Adsız Salı, Aralık 11, 2007  

slm duyuşen abla hafta sonu ve her saim yapmış olduğun yardımlar ve destekler için cok cok teşekkür ederim valla ne desem boş yaptıklarının karşılığının yazılı hali malesef yok yürekten teşşkür ederimmm herşey için

zehra Çarşamba, Aralık 12, 2007  

O ZAMAN EFENDIM BIZDE SIRASIYLA
Alparslan Kutay�n �n dogum gunu kutluyoruz kocaman opuyoruz
Serdar Odac�lar a hay�rl� teskereler diliyoruz ve allah kaza bela vermes�n d�yoruz
Ay�e ve Murat a cokkk mutluluklar d�l�yoz
sizide kocaman opuyoruz:)))

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP