Tekirdağ hazırlan,tiyatro geliyor.....

>> 13 Ocak 2008 Pazar


İstanbul profilo kültür merkezinde sahnelenen bu 2 kişilik tiyatro oyunu kasabamızı şereflendiriyor.

Ben gitmeyi düşünüyorum,çok sık olmuyor bu tür kültürel etkinilkler,sizde gelin, kaçırmayalım * destekleyelim ki artsın dimi?


6 söyleycek sözüm var.:

stickman Pazartesi, Ocak 14, 2008  

oyy eski aşkım özlem tekin oynuyo :) metin serezli de muhteşem oyuncu. gidin tabi. ama özleme dikkat edin. sahneden üstünüze filan atlayabilir manyak insan.

neseileberaber Pazartesi, Ocak 14, 2008  

Merhaba
Valla beni buraya bloglar arası dolaşırken tekirağ ve şar ismi çekti. Bende tekirdağlıyım fotografları görünce çok içlendim
keşke bende şimdi oralarda olsam dedim yani...

duyuşen... Salı, Ocak 15, 2008  

metin serezli tiyatrocu tabi oyununa bişey diyemem.ama özlemi hokkabazda iyi bulmuştum,röpörtajlarında da işi sevdiğini ve oyunculuğa devam edeceğini söylüyor.bence keyifli bir akşam geçirmemizi sağlıyacakalr.

Adsız Çarşamba, Ocak 16, 2008  

Ne kadar güzel,gidip seyrederseniz bize de anlatın bari...:)) İstanbul'da gene tiyatroya gitme şansımız oluyordu, şimdi nerdeeeee...Burda öyle etkinlik pek olmuyor...

Cocukla Cocuk Pazartesi, Ocak 21, 2008  

ah ne güzel..kayseriye de arada bir gelir tiyatrolar bazen denk gelir bazen duymayız bile..böyle blogdan doyurmak ne güzel...sevgielr bizden

zehra Salı, Ocak 22, 2008  

izin ad�n�za sev�nd�m :)) tiyatro dunyan�n en buyuk key�fler�nden bence:))
.............
cuman�n gelmesine sal�y�da sayma sadece 3 g�n kald� mutlu sagl�kl� ve huzurlu haftalar d�l�yorum
hoscakal�n

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP