ev bulduk..taşınıyoruz..

>> 22 Şubat 2008 Cuma

Birkaç haftadır süren ev bulma telaşımız bu sabah sona erdi...benim enson dün bulduğum, ucuz (350+120 ytl) küçük, şirin ama biraz masraf gerektiriyor.
Geçen hafta pahalı bulduğumuz(500+120 ytl) ama masrafsız olan ve şimdiki evimizden 50 mt.uzaktaki evi tutmaya karar verdik....daha doğrusu ev sahibimiz diğer başvurular arasında bizi tercih etti :)
Yeni evimiz oldukça masraf edilerek yaklaşık 1,5 sene önce yapılmış iyi bir daire.Deprem yönetmeliğine uygun yapıldığı için güvenli...1 senelik kontrat yaptık umarım inşallah son kiralık evimiz olur...
Şuan temizlik devam ediyor...bu akşamdan itibaren hafta sonu taşınma devam edecek...pazartesi yeni evimizde uyanmayı planladık Allahın izniyle:)

8 söyleycek sözüm var.:

ayci Cuma, Şubat 22, 2008  

cuma cuma bu ne kadar güzel bir haber böyle :)

sevindim sizin adiniza - tasinma cok zorrr ya, herseyi paketle yap et...ama olsun...bir yandan herseyi yeniden dösemek güzel!

Adsız Pazar, Şubat 24, 2008  

Gözünüz aydın olsun...:)) yeni bir eve taşınmak hem çok güzel hemde çok yorucu...:))
Kolay gelsin canım...

Adsız Pazar, Şubat 24, 2008  

Yeni evinizde güle güle oturun...:)) taşınmak çok zor, yeni ev bir müddet daha yerine oturmaz herhalde, kolay gelsinnn.

yeni Cbox güzel olmuş. daha doğrusu veya türkçesi, posta kutusunu, güle güle kullanın...))

zehra Çarşamba, Şubat 27, 2008  

ev bulmana cokkk sev�nd�mmm:)
umar�m cok mutlu guzel gunler yen� ev�nde sen� bekl�yor olur ayr�caa son k�ral�k ev�n�z olur �nsallah:)

çınarkurabiye Çarşamba, Şubat 27, 2008  

canım seninde dediğin gibi inşallah son kiralık eviniz olur..
ben yasanılan evin uğuruna çok inanırım nedense,oyüzden umarım size sağlık,mutluluk ve bol kazanç getirecek bir ev olur..öptüm

sevgiler
gözde

iltiriş Perşembe, Şubat 28, 2008  

Yeni eviniz ve yeni evinizde ki yaşantınızın hayırlı olmasını dilerim ilk gece göreceğiniz rüya çıkarmış ki bir çok kişiden bunu doğrulayan rüya duymuştum

500 kira sanırım da 120 ne oluyor anlamadım aidat ise çok fazla bence

duyuşen... Cuma, Şubat 29, 2008  

evet taşındık...zor oldu ama ''dostlar sağolsun''yöntemi burda da işe yaradı ve 50 mt uzaktaki yeni evimize 2 gün de eşyaların yeni eve taşınması tamamlandı.pazartesi günü kızkardeşimde gelince yerleşme işlemi ev içinde hızlandı ve ev dün son şekli aldı.
iyi dilekleriniz için teşşekkür ediyorum.
500 kira 120 aidat doğru 3k...burda aidat normal düzeyde ama kira Tekirdağ 100.yıl bölgesi için fazla 450 kabuledilebilir bir rakkam olurdu...

iltiriş Cuma, Şubat 29, 2008  

o zaman ben çok ucuza oturuyorum demektir ama burada bu rakamların çok olduğu söyleniyor

3000 yıllık + 30 aidat aylık

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP