yazın dışarda ....kışın içerde....

>> 18 Şubat 2008 Pazartesi


Zümrüt çeyiz (kayın valdemin çeyiz ve otantik ürünler üzerine işlettiği mağaza)dan Hint işi bir kapı süsünü kalorifer üzerinde kullandım.Yine kayınvaldemin hediyesi ahşap kutu ve Gamlı Baykuş (Barış) tan bir arkadaşımın hediye ettiği tamamen doğal malzemeden yapılmış, kaplumbağa figürlü fotoğraf albümü ve benim seramik kursunda yaptığım küçük mum altlığını her zaman olduğu gibi deniz kabukları ile doldurup kış köşemi tamamladım.Dantel anglez ya da delik işi örtü de anneciimin çeyizime koyduğu takımdan...

9 söyleycek sözüm var.:

ayci Pazartesi, Şubat 18, 2008  

bu arada balkonda, yogurt kabinda ki cicekleri göremedim :) bilirsin adet haline geldi Türkiyemizde :) seviyorum ben!

zehra Pazartesi, Şubat 18, 2008  

mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
,a�k dolu ,sevgi dolu
cok guzel bir hafta
diliyorumm

duyuşen... Pazartesi, Şubat 18, 2008  

saol zehracım sana da güzel bir hafta olur umarım..

evet ayci yoğurt kabında çiçek yetiştirme sanırım bizlere özgü bir gelenek...sevgili annanecim terasında hala yetiştirir.
ama ben yoğurt kapları da dahil tüm bitki kaplarımı süsleyip boyamayı seviyorum....üst balkonda yeşil desen li saksı mesela..kumaş kaplı...

Adsız Salı, Şubat 19, 2008  

Bence çok harika bir oturma köşesi düzünlemişsiniz, çok zevkli..:)
Yeni ev aramada iyi şanslar dilerim...

Yeni kar resimlerini yakında bloguma koyacagım...:)))))

ayci Salı, Şubat 19, 2008  

Evet onu gördüm, gözüme carpti, cok güzel olmus ve zaten balkonun cok rahat gözüküyor - tam baharda oturup cay icmelik :)

Adsız Çarşamba, Şubat 20, 2008  

Tam balkon sefası çok güzel olmuş...)) benim ilk bakışta ne dikkatimi çekti biliyormusunuz...,
Saksının içinde ki taşlar, güzel fikir bence...taşlar ve deniz..

iltiriş Çarşamba, Şubat 20, 2008  

@tuğce ye katılıyorum ilk dikkatimi çeken saksının içindeki taşlar olmuştu

balkonunuz çok güzel olmuş insan doyamaz orada oturmaya

herkesin bir hobisi var benim neden yok ya :( ne kadar beceriksizim

duyuşen... Perşembe, Şubat 21, 2008  

teşekkür ediyorum tuğçe ve 3k :) evet taşlar ve deniz kabuklarını ve etrafımda olmalarını seviyorum...

zehra Cuma, Şubat 22, 2008  

YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP