kiralık ev arıyorum...tekirdağ da :)

>> 11 Şubat 2008 Pazartesi

Sevgili Tamer ( ev sahibimiz) evlendiği için yaklaşık 3 senedir oturduğumuz evden, onların mutlu ve huzurlu geleceklerine yuva olması temennisi ile çıkmak zorundayız.

Taşınma olayımız mart sonuna kadar gerçekleşmeli ama 1 haftadır aradığımız kriterlere uygun ev bulamıyoruz.
Allah herkeze ev sahibi olmayı nasip etsin...kiracı olmak zor iş..

Şu sıralar inşaat sektörü oldukça hızlı Tekirdağ da.Her tarafta mantar gibi yeni siteler yapılıyor.Ve halkında gelir düzeyi yüksek ki bu evler satılıyor.Ve ne yazık ki yeni ev alanlar eğer önceden ev sahibi iseler ki nerdeyse hepsi öyle çıktıkları evi satılığa çıkarıyorlar.Bu durumda noluyo? kiralık ev bulunmuyor.

100.yıl bölgesinde kaloriferli boş evlerin %90 ı satılık geri kalanıda ya giriş kat ya en üst kat ve içleri oturulmayacak kadar bakımsız. Kiralar 400-450-500 ytl.

Altınova tarafında binalar çok eski bakımsız ve kiralık yok denecek kadar az. Kiralar 300-350 ytl.

Baykallar, Dereağzı, Değirmenaltı bölgesinde binalar yeni hepsi kaloriferli, satılık olmayan az sayıdaki dairenin kiraları da 500-600 ve hatta 800 olanlar bile var.Bu fiyatlara aidatları eklemek istemiyorum bile...

Tekirdağ Emlak piyasası ile ilgili yazılarım ev bulana kadar devam edicek :)

5 söyleycek sözüm var.:

ayci Pazartesi, Şubat 11, 2008  

ben 5 ay sonra tasiniyorum, okul bitti veya bitmek üzere...daha sonra...istanbul...daha sonra...uc uc böcek!

laguer90 Pazartesi, Şubat 11, 2008  

Merhaba;)
ev konusunda kolaylıklar diliyorum. Gençlikte kendi adıma "ev sahibi olmanın önemi yok" derdim. Ancak; evim olunca çok mutlu oldum! Dilerim sizinde gönlünüze göre eviniz olsun (önce yaşayacağınız evi bulmak kısmet olsun)
Sağlığıma gelince; iyiyim ve bu gün tekrar göreve başladım. Memede kitle nedeniyle iki ameliyat geçirdim! Herkese ve kendime önce sağlık diledim yıllardır,dileğim sürecek!
sevgiler...

zehra Salı, Şubat 12, 2008  

dilerim gonlune gore �sted�g�n ev� en k�sa surede bulursun can�m

duyuşen... Çarşamba, Şubat 13, 2008  

taşınmayı seviyorum yeni bir ev yeni bir hayat gibi...daha iyisini yapabilmek için bir fırsat gibi...

Adsız Perşembe, Şubat 14, 2008  

Eşinizle,ailenizle,sevdiklerinizle birlikte sevgililer günü kutlu olsun...

Ayca ve Tugce

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP