kedili liman...tekirdağ

>> 28 Mart 2008 Cuma

kara eşref...

kül kedisi...

sarı eşref...

dün güneş batarken çay içmek için Nagiş le limana uğradık.Çayın yanında Altınova Ünyeliler Pastanesinden aldığımız elmalı kurabiyeler vardı...Bu tatlı kedişler etrafımızı sarınca kurabiyelerimizi onlarla paylaştık .... onlarında hoşuna gitti verdiğimiz parçaları yakalamak için birbirleriyle yarıştılar...

8 söyleycek sözüm var.:

ayci Pazar, Mart 30, 2008  

hmm kediler bana cok sihirli gelir...

duyuşen... Pazartesi, Mart 31, 2008  

kediler de herzaman mistik bir hava vardır.
bakışları,sesleri yada sessizce hissettirmeden yaklaşmaları...hımmmm çoook gizemli:)

Adsız Salı, Nisan 01, 2008  

Bende çok istiyorum bir kedicik ama bir türlü annemin gönlünü yapamıyorum...:(

Ben sarı eşrefi alım....:)))

Aymen Çarşamba, Nisan 02, 2008  

Üçüde çok şirin görünüyorlar ben seçim yapamadım.

duyuşen... Perşembe, Nisan 03, 2008  

evet çok şekerler :)

kedilere bayılırım ama tüyleri yokmuuuuu...evde hayatta olmaz ama bahçem olsa bir sürü kedi beslerdim...her renkten bitane mesela :)

Adsız Perşembe, Nisan 03, 2008  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP