küçük el çantalarım...

>> 16 Mart 2008 Pazar

Bu çantaları çeşitli zamanlarda kıyafetlerime uysun diye yapmıştım.rastgele işlenmiş uzun saplı (çapraz kullanmak için) ve çoooook boncuklu :)
3 gözlü,(önde iki cebi var) bir telefonluk büyüklüğünde bir çanta.En sevdiğim yanı sapındaki boncuklar....

Bu biraz daha hanım bir çanta ve yine boncuk işliycek biryer bulmuşum....

8 söyleycek sözüm var.:

iltiriş Pazar, Mart 16, 2008  

Maşallah Allah nazardan esirgesin bence devam ediniz yapmaya güzel çantalar

Adsız Pazartesi, Mart 17, 2008  

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

MAVİ VE PORTAKAL Pazartesi, Mart 17, 2008  

en sondaki çantanın boncuksuzunu banada dikmişti duyuşen çok severek kullanıyorum.

duyuşen... Salı, Mart 18, 2008  

beğeniniz beni mutlu etti ...
ama takıların yapımı oldukça maliyetli oluyor(tekirdağ da)çok daha gösterişlilerini benim maliyet fiyatımın bile altında alabiliyosunuz.

çantalardan da isteyene satabilirim :)

Adsız Çarşamba, Mart 19, 2008  

Çantalar harika ama en alttaki çanta hepsinden daha çok hoşuma gitti....
Mevlid kandiliniz mubarek olsun....
Bu gece yapılan dualarımızı Allahım kabul etsin inşallah...

ayci Çarşamba, Mart 26, 2008  

oyyy en sonuncusu cok sükse duruyor canim ya - ellerine saglik!

zehra Perşembe, Mart 27, 2008  

ben dondummm:))
cok guzel olmus bunlar ellerıne saglık sondakıne bayıldımmm:)))

Adsız Cuma, Nisan 04, 2008  

Duyguşş süperler be canım valal gökkuşağı gibi canım. Bu arada tema için sana mail attım ha birde bak bu yorumu sil Blogger Dumuro dedi ki...

See here or here
olan spam bu aman onaylama bunlara tama mı canım. Muck

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP