takılarım...

>> 16 Mart 2008 Pazar

Beyaz dantel...yapımı kolay ve açık yakalı bir yazlık elbiseyle çok güzel duruyor...Bana gelinlik üstünde bile çok şık duracakmış gibi geliyor :)






Benim klasik rengim kahve rengi kıyafetlerim ile çok sık kullandığım, yeşil ve kahve rengi cam boncuk ve ahşap boncuklarla yapılmış kolyem ...favorilerimden...



Bu da kahve rengi cam boncukla yapılmış biraz otantik hava vermek için kabartma desenli bocuklar kullandım...En uç kısmı ise metel pullardan yapıldı.


Bu at nalı :) büyüklüğündeki kolye ucuoldukça zahmetli bir çalışma ve pek de başarılı olmadı...küçük çalıştıklarım daha iyi duruyordu...ama taşınma yüzünden bulamadım.Tamamen doğaçlama yapıyorum.O an aklıma gelen sırayla...başka türlü ''stres atma yolu'' olmazdı...






2 söyleycek sözüm var.:

iltiriş Pazar, Mart 16, 2008  

Bence bu takıları satabilirsiniz blogunuzda bence bu konuya ağırlık vermelisiniz hiç de amatörce durmuyorlar

MAVİ VE PORTAKAL Pazartesi, Mart 17, 2008  

bende söylüyorum amatör olmadığını ama dinlemiyor.bana yaptiği ve kına gecemde taktığım takıları görmenizi isterdim.incilerim vardı.onları yeniden dizayn etti ki sormayın.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP