naip köyü tekirdağ...

>> 12 Mayıs 2008 Pazartesi

çok uzun yıllar önce güzel bir maviymiş bu çerçeveler...

bu yeşil ancak bu evlerin pencerelerinde güzel durur...

eski bir fotoğraf, belki eş ,belki baba ,belki kardeş... geniş pencere kenarlığında seyre bırakılmış sakin sokakların tanıdık komşularına...

acı çeken bir yüzü hatrılattı bu kerpiç evin pencereleri bana...
Pek eğlenceli çok keyifli Yamaç Paraşütü etkinliğimizden dönerken, giderken de içinden geçtiğimiz Naip Köyünde çay molası verdik...Bu köyün fotoğraflarından daha öncede yayınlamıştım hatta google earth e de yüklemiştim. Ama bu sefer sokaklarında dolaşıp yeşil köyün sessiz ve huzurlu pencerelerini fotoğrafladım....sanırım bu köy de yaşayabilirim :)

Naip köyü Tekirdağ ın sebze ve meyve yetiştiriciliğinin en yoğun yapıldığı yerlerden biri.Festivallere adı verilen ünlü Tekirdağ kirazının da yetiştiği yer.Ve tabi ekmekleri...Naip Köy ekmeği markasıyla köyde yada Tekirdağ daki marketlerde kolayca bulabileceğiniz çeşit çeşit ekmekleri var ve çok lezzetli...

köy meydanında köfte çorba ve bira bulmak mümkün :)

Dev çınarların gölgesinde ki köy kahveleri... ben 4 tane saydım :)

işte kirazlar ...renklerine bakıp burun kıvırmayın...acayip lezzetliler...biraz erkenci bunlar...

bunlarda nefis ekmekleri....

11 söyleycek sözüm var.:

ilham perisi Salı, Mayıs 13, 2008  

En üstten 4. ev içimi acıttı.Sanki çok acı çekmiş,bir sürü sıkıntıyı bağrında taşımış gibi.Canlı gibi resmen.Elinize sağlık

ayci Perşembe, Mayıs 22, 2008  

iste ben...ben bunu seviyorum...yikik döküklügü...eskimisi...hani burada, bu köyde birseyler yasanmis - belli - bu tür izleri seviyorum...ben seviyorum...memleketi...en cokta canakkaleyi özledigimi fark ediyorum...ve ekmek kokusunu!

duyuşen... Cuma, Mayıs 23, 2008  

çok haklısın ayçi...
üstünde yaşanmışlığın kokusu görüntüsü olan herşey daha gerçek gibi geliyor bana.bir ruhu karakteri olduğunu hissediyorum...o evlerin ve eşyaların hikayelerini hayal etmek çok keyifli bir kitabı okumaya benziyor....

Adsız Cumartesi, Aralık 13, 2008  

Aslında çok da zor değil o eski evde yaşananları öğrenmek.....Sokakta bir yaşlı görüp sorarsanız, biraz da samimi hissederse sizi hemen anlatıverir..O köyde doğmuş biri olarak fotoğraflar biraz hüzünlendirdi,biraz da içimi burktu..Çok güzel olmuş..Elinize sağlıkk...

duyuşen... Pazar, Aralık 14, 2008  

haklısınn Ayşe.öğrenilebilirdi.
Naip doğumlusun demek, Tekirdağ da mı yaşıyorsun merak ettim... fotoğrafları beğenmene çok sevindim.teşekkür ederim.herzaman beklerim ;))

Adsız Çarşamba, Mart 10, 2010  

bu köyde yaşayan bi arkadaşım vardı adı erdem soyadını hatırlayamıyorum tekirdağ namık kemal lisesinde okurduk en yakın arkadaşım meral yapıcı ile çıkarlardı yaklaşık 8 sene oldu onu görmeyeli tekrar bulabilrsem çok sevinicem umarım bi tanıyan çıkar e posta adresmi bırakıyorum tanıyan olursa lütfen bilgiildirsn beni ozsevda@windowslive.com

Adsız Pazartesi, Temmuz 25, 2011  

Ben o köyde yaşıyorum.O evlerin hepsini gördüm.en üstten 4. köyde yangın oldu arka tarafı çökük.

Adsız Salı, Ekim 18, 2011  

bede naip köyünde oturuyorum o evlerin kötü görünmsinin sebebi içindekinler ayyaş takımı ondan

duyuşen... Salı, Ekim 18, 2011  

ismini vermek istemeyen son yorumcu:) o evlerin kötü göründüğünü düşünmenize üzüldüm.içlerinde yaşayanlar,sadece benim o evlere bakıp kafamda senaryosunu yazdığım hikayelerdeki karekterler.şık bir villa fotoğrafı çekmişte olabilirdim,içindekilerde zengin alkolikler olabilirdi size göre.
o evler bir sürü hikaye barındıran,birçok farklı insanın yaşadığı masal evler...

Adsız Pazartesi, Şubat 18, 2013  

resim kareleri itibarıyla zaten üznü,kederi,terkedilmişliği anlatmaya çalışmiş o gördüğünüz yıkık duvarlar nice mutluluklara ,sevinçlere ,mekan ve sıcacık bir yuva olmuştur.bende o köyde yaşamış büyümüş bir insan olarak devinimin kaaçınılmaz bir şey olduğunu düşünüyorum.elinize sağlık bizleri mutlu ettiniz bir o kadar da üzünlendirdiniz.

duyuşen... Çarşamba, Şubat 27, 2013  

hüzne mutluluğa...yaşanmışlığa tanıktır fotoğraf. 2008 de çekilmişti bu fotoğraflar belki artık yoktur bu evler ama özleyen gözlere fotoğrafları var artık :D sevgiler

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP