kumbağ...8 ay sonra ...

>> 18 Mayıs 2008 Pazar

29 ekim 2007 de Fatoş larla çıktığımız gezi de bu balıkçı teyzeyi fotoğraflamıştım.Bu gün 13 mayıs 2008.Biz Fatoş ve Bedir le beraber yine Kumbağ dayız...balıkçı teyze 3 oltasıyla bu sefer ilkbaharın ılık esintisiyle yine kalabalıklardan önce kumsalın en keyifli zamanlarını doyasıya yaşıyor...Balıkcılık malzemeleri ve atıştırmalıklarla dolu tekerlekli sepetinin izleri bize yol gösteriyor...huzura giden yolu...



Bu gezi Fatoş ve yaklaşık 3-4 ay sonra bize katılacak küçük kızımız içindi...Annesi güzel yerler görsün,huzurlu ortamlarda dolaşsın ki bebeğimizde sakin, huzurlu, mutlu bir çocuk olsun dimi :))

Küçük Bedir de kum çocuğumuz bizim ...ona oyuncak diye kum ,kürek, kepçe verin başka bişey istemez...

Fatoş un bebişin :) ve Bedirin bol bol fotoğrafını çektim...ama fatoşun makinasıyla nasıl oldular bilmiyorum belki Fatoş bloğunda yayınlar...

Keyifli birkaç saatten sonra daha hazırlıklı bir gezi planıyla bu günü bitirdik....

6 söyleycek sözüm var.:

zehra Pazartesi, Haziran 09, 2008  

ne guzel zaman gecırmıssınız fotograflar cok guzel ellerıne saglık
.........
yasasın pazartesi cumanın gelmesıne 5 gun kaldı :)
mutlu guzel bır hafta dılıyorum

zehra Cuma, Haziran 13, 2008  

ben geldimmm
mutlu guzel saglık ve ask dolu bır hafta sonu dılıyorum
kendınıze ıyı bakın efendım :))))

duyuşen... Cumartesi, Haziran 14, 2008  

hoş geldin zehra...sana ve tüm ziyaretcilerime iyi hafta sonları...

zehra Pazartesi, Haziran 23, 2008  

bu gun pazartesi cumanın gelmesine sadece 5 gun kaldı mutlu guzel bır hafta dılıyorum :)))

Adsız Salı, Ağustos 11, 2009  

Selam.bu teyze benim annem.eğer yolunuz kumbağya düşerse bekleriz.mail adresim viperkubi@hotmail.com sevgilerimle Kubilay

duyuşen... Pazartesi, Ağustos 17, 2009  

süper yaaa ;) çok isterim;) annen harika bir kadın bence, o fotoğrafa her baktığımda imreniyorum ona ;) sevgilerimi ilet :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP