tarımsal yayım ve danışmanlık kursu...tekirdağ!

>> 24 Haziran 2008 Salı

Fotoğraf makinam sonunda tamir olup bana kavuştu :)

Kursum bitti sınava girdim sonuçları bekliyoruz....
Yeniden fotoğraf çekmeye başlayabilirim...Yaşasııııııııınn....
Aaaa bu hafta sonu kpss sınavı var :( o da bittimi, rahatlıycam :) öğrenciliğin bitmiş olması ne güzel şey miş... bu kpss sınavı girdiğim son sınav olsun lüüütfeeen...
Tarımsal yayım ve danışmanlık kursunda tanıştığım tüm yeni arkadaşlarıma sevgilerimi gönderiyorum...

Bize eğitim veren çook değerli hocalarımıza da teşekkürlerimi sunuyorum...Her biri konusunda uzman kişilerdi onlardan ders almaktan onur duydum...
Çok eğlenceli bir eğitimdi...uygulamalı gurup çalıuşmaları çok keyifliydi....


Feyza,Ozan,Gürhan ve Ümit....Günebakan Danışmanlık firması :)
Axion grubu...Altan, İbrahim, Abdullah,Proje,Onur Ve Nihal...


Bağcılar gurubu...Yücel,Hacı Bey,Arzu,Proje,Ümit ve Nurdan...


İdeal Danışmanlar grubu...Hasan Bey,Berat,Filiz,Proje,Serkan,Mesut Bey...

4 söyleycek sözüm var.:

Adsız Perşembe, Haziran 26, 2008  

Fotoğraf makinenizin tamir olmasından dolayı çok neşeli görünüyorsunuz... Bunu anlamaya çalışıyorum... Evet, anlıyorum... Hı hı anlıyorum :=))

Çok sevindim; güzel karlerde buluşmak dileği ile inşaallah!

Yukardaki fotoğraflarda siz de var mısınız bu arada?

zehra Cuma, Haziran 27, 2008  

cok sukur ozledım senın yazılarını ve fotograflarını :)))
___________
yasasınnnn bu gun cumaaa
mutlu cumalar
mutlu tatiller

duyuşen... Cumartesi, Haziran 28, 2008  

bende fotoğraf çekmeyi özlemişim....hepinize teşekkürler :)))))
evet grup fotoğrafında bende varım
;)

ayci Cumartesi, Temmuz 05, 2008  

sinavlar, hocalar, notlar, offf :(
neyse ki oldu´da bitti masallah :)

birde fotograf makinan icin sevindim :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP