kızımı ziyarete gelen uçuç böcüğü...

>> 24 Nisan 2009 Cuma


3 söyleycek sözüm var.:

Oya Perşembe, Nisan 30, 2009  

Merhabalar, bende meleklerim için birkaç gün önce blog hazırlamaya başladım. Blogları dolaşırken sizin blog dikkatimi çekti. Ortak noktalarımızın olduğunu görüp, yorum yazmak istedim. Bende 2 ay önce Tekirdağa taşındım ve ilk kızımı tüp bebek yöntemiyle 7 yıl sonra kucağıma aldım. İkincisi, bize çektiğimiz 7 yılın mükafatı olarak kendiliğinden geldi:))
Meleğinizle size çok mutlu bir yaşam diliyorum, umarım birgün tanışırız...

duyuşen... Cumartesi, Mayıs 02, 2009  

merhaba oya ;)tekirdağ a hoşgeldiniz...
çok şanslıymışsın-şanslıymışız ;) umarım çocuklarımızı sağlıkla huzurla büyütürüz...
bu rada tekirdağ ı nasıl buldun? alışabildin mi?

Oya Pazartesi, Mayıs 04, 2009  

Hoşbulduk:)) Tekirdağ İstanbuldan sonra gerçekten cennet. Buraya gelince bunca sene o kargaşada nasıl yaşamışım diye düşünmeye başladım. Hele bu haftasonu çevreyi dolaşınca ger.ekten güzel bir karar vermişiz diye düşündüm. İşimiz içinde gerçekten doğru bir yer olduğunu düşünüyorum. Burada bu kadar doğal ürünler konusunda bilinçli bir kitlenin olması çok güzel gerçekten.

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP