çok güzel bir yıl bitti...daha da güzel bir yıl diliyorum.çok mu açgözlüyüm :)))

>> 4 Aralık 2009 Cuma




Tekira AVM alışveriş merkezi 2010 hazırlıklarını tamamlamış görünüyor.Bayram "alışverişinasları" Tekira yı yeni boşaltmışlardı ki, yılbaşı"alışverişişinasları" akın akın Tekira ya gelmeye başladı bile.

Ben yine de çarşı içindeki esnaflarımızı da unutmayalım yerel ekonomiyi canlı tutalım diyorum.

Tekirdağ lı bayanlar...yılbaşı gecesi kıyafetiniz için alternatif bir mağza öneriyorum.Zümrüt Çeyiz. Çeyiz dediğime bakmayın farklı giyim ve aksesuarları bulabileceğiniz bir dükkan.Ama öyle herkes bulamaz burayı öyüzden tarif ediyorum...
Peştemalci cd. Özdoyuran camiinin üstündeki yoldan pazara doğru giderken solda... telf.2614885 gitmeden önce arayın.yeni ciciler gelmişmi öğrenin.
Şimdiden iyi yıllar..

4 söyleycek sözüm var.:

ayci Pazartesi, Aralık 07, 2009  

daha cok post diliyorum - cok mu acgözlüyüm :)

duyuşen... Salı, Aralık 08, 2009  

hiç olurmu en doğal hakkın...bende bu dileğini destekliyorum :)

MAVİ VE PORTAKAL Salı, Aralık 08, 2009  

iyi yi kim istemez.aç gözlülükte sayılmaz...:)

cilt bakımı Cuma, Ocak 09, 2015  

Son iki yıldır yılbaşı ışıkları azaldı :(

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP