yeni makina, eski ben, dönüyoruz kısmetse...

>> 18 Ocak 2011 Salı

TEFSAD( Tekirdağ fotoğraf sanatı derneği) nin düzenlediği ve İstanbul Hatırası fotoğraf evinden çok değerli hocaların ders verdiği fotoğraf eğitimini tamamladım, koşa koşa gittim, Hayyam ( Babataş fotoğrafcılık ) dan Nikon umu aldım,yeniden ve daha iyi (umarım) fotoğraflar çekmeye başladım.
Blog da yazmaya ve yayınlamaya devam edermiyim yoksa internet sitesine mi dönüştürürüm işi bilmem ama artık hepinizi kadrajıma aldım...

4 söyleycek sözüm var.:

Adsız Cuma, Aralık 27, 2013  

merhaba duyuşen hanım fotoğraflar nedeniyle blogunuzu gördüm ama soyadınız yabancı gelmedi daha önce hadim/konyada bulundunuzmu Ayşegül

atesinsesi Salı, Ağustos 12, 2014  

her ne yapıyorsan para için yapma da:)

Güzel Sözler Pazartesi, Ekim 13, 2014  

Merhaba hayırlı olsun demek bizden yeni yazılarınızı bekliyoruz

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP