yakın yerler...marmara ereğlisi....

>> 8 Mart 2008 Cumartesi



Geçen hafta Zaferciim henüz iyileşemediği için Marmara Ereğlisi Meslek Yüksek okulundaki işini halletmesi için ben götürdüm onu...

Onlar iş yaparken bende Marmara Ereğlisini gezdim.

Sol üst köşede, binaların önü halk plajı sanırım. küçük bir kumsalı var.
Çok küçük ve dümdüz :) bir sahil kasabası.nasıl diyebilirim sanki Tekirdağ ın (ben 12 sene öncesini biliyorum ama )20 sene önceki hali gibi...uyduruyor da olabilirim :)

Küçük bir çarşısı, pazar alanı ve sahilde ancak 3-4 tane balık lokantası ve bir de çaybahçesi olan sevimli bir yer.

Balıkcıların hemen arkasında kayalara kamufle olmuş bu kedi yanlız değildi...Diğerleri de bu kamufle kedi de, martılarda ,balıkcılar tarafından iyi besleniyolar anlaşılan.


Nadiren rastlanılan yükseltilerden...hemen kayaların altında lokantalar var...
Sezon açılmadığı için lokantalar tadilatta, çay bahçesi daha çok kahveye benziyor, öğlene yakın ordaydım çok güzel bir fincan çaylarını içtim... hava biraz rüzgarlıydı ama güneş tüm çabası ile parlıyordu...

Bu fotoğraf Meslek yüksek okuluna yakın bir plaj .Denize sıfır ama denizden yukarda '' Altınova da serdar sitesinin bulunduğu yer gibi '' yazlık siteler var ...çok eski yapılar olduğu belli ama mevki olarak iyi ...

Belediye okul çevresindeki yolların hepsini taştan yapmış ve yapımı devam ediyor,yollar geniş geniş ve çoook yüksek hız tümsekleri var dikkat! .


Bu da Meslek yüksek okulunun (sağda ki :) arka dan görünüşü.Yanında duran bina da 75 .yıl Cumhuriyet İlköğretim okulu...yüksekokul binasından daha büyük :)

Yüksekokulun hemen karşısında cafe , hamburgerci arasında çabalayan biryer var.Öğrenci sayısı çok yüksek olmadığın dan mı, yoksa öğrenciye alışık olmadıklarından mı anlayamadım henüz öğrenciye yönelik bir ticari yatırım yapılmamış.
Açıkcası yazlıkcı-tatilciler içinde hareketli bir yer miş gibi gelmedi....
Ben MarmaraEreğlisini böyle gördüm...Kafa dinlemek için ve balık yemek için sakin bir yer arıyorsanız tavsiye ederim...

5 söyleycek sözüm var.:

ayci Pazar, Mart 09, 2008  

sakinlik ve huzur ariyorum bu aralar!

birde yaninda balik olursa - aksam yemegine - diyecek birseyim olmaz!

dokumasinlar bana!

Adsız Pazar, Mart 09, 2008  

Duyuşencim bunlar ne kadar harika fotograflar içim gitti doğrusu, hatta orda olmalıyım da dedim...:)))) Denizi çooook çok özledim...
İyi haftalar dilerim....

Adsız Pazar, Mart 09, 2008  

Yok anacım yok bunlar bize nisbet başka bir şey demicem...:)))
resimleri kopyalayabilirim haberiniz olsun...
sevgiler gönderdim...

duyuşen... Pazartesi, Mart 10, 2008  

sevgili tugce ve ayça teşekkür ediyorum...
sizler için bol bol deniz fotoğrafı çekicem :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP